Exoprimal توسط Capcom برای PS4 و PS5 معرفی شد، در سال 2023 عرضه شد

Exoprimal توسط Capcom برای PS4 و PS5 معرفی شد، در سال 2023 عرضه شد

به‌روزرسانی: Capcom تأیید کرده است که Exoprimal برای Xbox Series X/S، Xbox One و PC نیز عرضه خواهد شد.

داستان اصلی:

 Capcom با اعلام Exoprimal ، یک  بازی کاملاً جدید که مبارزان را در لباس‌های خارجی به نام Exofighters در حال نبرد با انبوهی از دایناسورها می‌بیند، وضعیت PlayStation State of Play را آغاز کرد. در سال 2023 برای PS4 و PS5 عرضه می‌شود .

 

در آینده دور از 2043، جهان ظاهراً از شیوع دایناسورهایی رنج می برد که از طریق درگاه های عجیب از آسمان سقوط می کنند. همراه با Velociraptors، بازیکنان باید با Triceratops و Tyrannosaurus Rexes مبارزه کنند. انواع Exofighter ها در دسترس هستند، خواه یک سپر غول پیکر که می تواند انبوهی از دایناسورها را در خود نگه دارد یا یک جنگجوی نزدیک که آنها را برش داده و از هم جدا می کند.

 

همانطور که احتمالاً تاکنون متوجه شده اید، Exoprimal  از Co-op پشتیبانی می کند. PlayStation Plus برای بازی آنلاین مورد نیاز است، اما اینکه آیا از چند نفره چند نفره پشتیبانی می شود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

کلمات کلیدی :

Capcom

Exoprimal

بازی ps5

بازی ps4

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Exoprimal توسط Capcom برای PS4 و PS5 معرفی شد، در سال 2023 عرضه شد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/3e05

خبرنامه بازی ها

گالری